Divendres endevinalla cinèfila:
Jo només confio en dos homes agent Larkin, un d'ells sóc jo i l'altre no és vostè.
En BrotherNova que es contingui i no ho resolgui fins al dimarts :^)
Au!
divendres, d’agost 04, 2006
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
6 comentaris:
els homes de negre?
peli de "durs" americana, pero si no em dones més pistes ¿?
Dels homes de negre res de res, com a pista us puc dir que l'agent Larkin es en John Cusack.
He fet un autèntic treball de recerca. La frase pertany a Con Air, que per cert no he vist, i que potser hauria de veure per respondre a l"acertijo".
però és Cameron Poe (Nicolas Cage)
He buscat el guió del film, que només he trobat en anglès (http://www.script-o-rama.com/movie_scripts/c/con-air-script-transcript.html):
- You're Cameron Poe.
- That's right.
- I'm Larkin.
- Hello, Larkin.
- I got your message.
- Where are the troops?
- They'll be here.
- "They'll be here"?
Uh-huh. In a minute.
Listen, Poe,
can I lower this?
- Go ahead.
- You gonna lower yours?
Sorry, boss, but there's only
two men I trust.
One of them's me.
The other's not you.
- So Cindino was running
a drag on everyone.
- Yeah.
If you can't trust a South American
drug lord, who can you trust, huh?
- That was a joke.
- I'm glad you told me. Now
I gotta get back to the plane.
You're a free man, Poe.
What are you doin'?
I can't trade a friend's life
for my own, Larkin. That's all.
i jo que pensava que (jo) era un autèntic frikie, ja veig que encara queda molt de camí per a recorrer!!
Sorry, boss, but there's only
two men I trust.
One of them's me.
The other's not you.
La traducció cutre de filmax hi introdueix lo de "Agent Larkin" en lloc de "Sorry Boss".
Premi pel Hilde, el divendres que ve endivinalla nova, prepareu les neurones.
Publica un comentari a l'entrada